Mer varsel....

Trots att man på senaste tiden förstått att det skulle varslas mer personer så trodde man inte att det skulle komma så omgående....Dem gick ut idag med att 250 arbetare och 25 tjänstemän på volvo pt i köping förlorar jobben pga. vikande volymer...
En annan har ju redan blivit varslad och jobbar tills den 13juli så för en annan så gjorde det ju inte så speciellt mkt!

Annars har dagen rullat på som vanligt..typ inget att göra på jobbet, tur att man har några som verkligen förstår sig på en =) haha...
Var tänkt att jag skulle åkt till gymmet idag men bestämde mig för att köra ett pass med innebandyn istället så det blev att vara hemma först och laga lite schnitzel med klyftisar/pommes då kylskåpet gapar ganska tomt nu i slutet av månaden..gick ner iaf!

Kom hem nu vid halv 12 och då låg hjärtat och sov...inte sett henne på hela dagen då hon jobbar och sen ut till stallet...Så nu funderar jag på att trycka i mig nåt uppiggande och kika på stanley cup som börjar 01.00. Kan dock bli lite jobbigt att gå upp kvart i 6 imorrn bitti bara =)

Btw, kikat lite på britain got talent på tuben och nya stjärnan, 12 åriga Shaheen Jafargholi är bara för bra...lyssna och njut...


http://www.youtube.com/watch?v=yVU4IkzMNIo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0